DAK-DAK PRO

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

NARUTO SHIPPUDEN
598:Hancur Berkecai                     ...                                                                                                       Tobi:Kuasa itu lagi                                                                                                                                       Gai :Kakashi kita perlu membantu dia                                                                                                         Kakashi:[Lelaki ini masakan..!?Perkara mustahil...Tak masuk akal langsung]Akan ...Tetapi...
Gai:Hoi Kakashi...!!Tak boleh dengar jeritan saya ke?Untuk menumpaskan dia, kita perlumenyerang bertali arus denganpelbagai serangan yang tak mengalirkan perhatiannya!Jangan temenung lagi...Mari membantu Naruto.
Gai:Saya boleh bayangkanapa yangsedang difikirkan oleh kamu sekarang!Saya juga ada sudut pandangan yang sama....Tetapi lupakan orang itu sekarang...Ini bukan masa yang sesuai, untuk dipengarugi perasaan sentimental!!Kita tak boleh anak murid kamu, berjuang seorang diri!
Kakashi:........
Tobi:Budak ini berani menyerang seorang diri dengan keberanian semberono!
Hachibi:Yoh!Cis dah terbelah semua
Naruto:Kurama!!Bukan saya seorang saja yang bertintak, bila serangan dilancarkan...Jangan lupa....Kurama sentiasa ada bersama saya!Pak cik Bee dan Hachibi juga ada..Jangan lupa dua watakyang boleh di yakinkan.Cikgu berbulu kening tebal dan cikgu Kakashi
Tobi:.......
Gai:Awak selalu mengatasi saya setiap kali kita bergadu tenaga...Jangan nyanyuk dan tidak berupaya mengurus diri kerana si topeng jahat ini, Kakashi!!
Kakashi:[Naruto... Saya bersyukur awak menjadi anak murid saya]Bersedia saja Gai!
Gai:Itulah semangatnye !!Sikap ini, barulah pesaing hebat saya!
Tobi:Jangan harap,kuasa yang dipinjam dari orang lain,akan menakutkan aku !...Khasnya, bila ia dilancarkan bertubi-tubi!Biar aku tunjukkan kedasyatan kuasa persak Kamui!!
Kakashi:Tak boleh membuat kesilapan sama sekali,bila menentukan masa yang tepat untuk melancarkan Kamui!!
Tobi:[Tidak akan mempengaruhi apa-apa pun, walaupun kamu sudah membongkar kan ilmu aku!Tidak akan menjadi masalah,kalau posisi serangan dari kamui dapat diagakkan sebelum ia hilang ke dimensi lain...
Hachibi:Jasad nyata akan muncul bila dia hendak meresap sesuatu....Patut akan muncul juga, jika dia hendak melepaskan serangan!!Peluang keemasan dah tiba!!
Tobi:Itu pun, kalau ada peluang menyerang balas...
Hachibi:[Hora! kan ini...]Hati-hati Naruto! setiap cerucuk besi,mempunyaijampi serapah yang dapat mengekang kuasa makhluk berekor!! Jangan menyentuh nya!!
Naruto:Kage Bunshin!!Pakcik Bee!Tolong melindung saya sebentar
Hachibi:Tak ada masaalah!!saya menjadi payung perisai awak!!
Naruto:Sekarang!
Kakashi:Kamui!
Tobi:Stategi yang sama lagi....Aku cuma  perlu mengelakkan diri daripada ditembusi Naruto.....!Yah!!Kage Bunshin rupanya.....
Gai:Kakashi!!
Kakashi:Argg.....
Tobi:Cerucuk  besi aku lagi pantas....Kakashi......!!Hohoh!Kau gagal menghantar Rasengan ke dimensi lain....Mensia-siakan kuasa Kamui sekali lagi....
Naruto:Siapa Kata!! Bijudama!!!!
Tobi:Sudah terlambat sia-sia saja....
Gai:Hora!!
Tobi:!!Siapa kau!?
Naruto:Nama saya Uzumaki Naruto!!!
Tobi:Kuso!Rupanya Kamui tadi,tidak menghantar Rasengan ke dimensi lain,tapi Kage Bunshin pula
Naruto:Awak tiada tempat lagi nak lari!!Dedahkan...Wajah kamu...Yang sebenar sekarang juga!!
BERSAMBUNG...........


Written by me at 06:29 | 0 Alien{s}